Гарантія та підтримка



  Весь товар, який Вам пропонує інтернет магазин 0572.com.ua, має гарантійну сервісну підтримку по всій території України.

  У разі поломки апарату, Ви можете звернутися в офіційний сервіс-центр. При зверненні в сервіс-представництво, Вам буде потрібно надати сам апарат і гарантійний талон.

  

  На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року.

  

  Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості



  Згідно зі статтею 8 Закону, якщо після купівлі товару було виявлено будь-який дефект, товар може бути обміняний або повернутий у магазин тільки у 2х таких випадках:

  - якщо дефект взагалі не може бути усунений

  - якщо після усунення дефект заново виникає, і його повторне усунення займає більше 14-ти днів

  Порядок дій покупця при виявленні дефекту:

  - надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника

  - сервісний центр безоплатно проведе діагностику товару і видасть відповідний висновок

  - можливі 3 варіанти висновку:



  

Про те, що товар має механічні пошкодження - у такому разі дія гарантії припиняється і товар не може бути обміняний або повернений

  

Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту - у такому разі сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт

  

Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту - у цьому разі покупець надає товар разом із висновком сервісного центру та іншими документами до магазину, і магазин або обмінює товар на інший такий самий, або повертає покупцеві гроші

  





Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару належної якості



Згідно зі статтею 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий до магазину протягом 14 днів від дня купівлі, якщо дотримано таких умов:



- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю)



- товарний вигляд збережено - тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару в незмінному вигляді



- товар не використовувався



У випадку з мобільними телефонами це означає, що з телефону не було здійснено дзвінків (окрім першого тестового дзвінка) і деяких інших дій (фотографування, SMS тощо).



Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, за яким сервісний центр і визначає, чи був мобільний телефон у використанні чи ні.


Порядок дій покупця при бажанні обміняти або повернути товар належної якості:



- надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника



- сервісний центр безоплатно проведе діагностику товару і видасть відповідний висновок



- у тому разі, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні та було дотримано всіх вимог статті 9 Закону, товар може бути подано в магазин для обміну або повернення


Яка роль сервісного центру?


У будь-якому разі, перед тим, як заявити в магазин про своє бажання обміняти або повернути товар, покупцеві необхідно звернутися в офіційний сервісний центр. Роль сервісного центру полягає в тому, щоб визначити:



- чи має товар дефекти



- чи можна усунути дефекти



- чи можна усунути дефекти протягом 14 днів



- чи був товар у використанні

Від рішення сервісного центру залежить, яка стаття Закону (8 або 9) застосовується до цього товару в цьому конкретному випадку.